Hubble üç galaksinin nasıl birleştiğini görüntüledi

Galaksiler, birbirlerine yaklaştıklarında çarpışabilir, biri diğerini itip çekebilir ve hatta birbirleriyle birleşebilirler.

Mars'ta kemer şeklinde bir kaya oluşumu keşfedildi

Kızıl Gezegen'deki NASA uzay aracı Curiosity, tuhaf dokulu küçük bir kaya oluşumunu fotoğrafladı.

Milyarderlerin uzay programları ve evrenin güvenliği

Distopik medeniyet projeleri hayata geçmeye başladığında; uzay kolonileri, evrendeki güvenliği etkileyebilecek potansiyele sahip

Güneş Sistemine çok benzer bir sistem bulundu: L 98-59

Sadece 35 Işık Yılı uzaktaki L 98-59 yıldızının çevresinde dönen gezegenlerin oran ve mesafeleri Güneş ile Venüs ve Dünya arasında oran ve mesafelere benzerlikler içeriyor.

Einstein'ın kara delikten yansıyan ışık öngörüsü ispatlandı

Kara deliğin etrafında bükülen fotonları gözlemleyen astronomlar, ünlü fizikçi Albert Einstein'ın genel görelilik teorisini doğrulayan ışık yansımalarıyla karşılaştılar.

Doğuzağaç göktaşı Uluslararası Meteorit Veri Bülteni'ne işlendi

2015 yılında Van'ın Gevaş ilçesinde bulunan 81 kiloluk göktaşı, Uluslararası Meteorit Veri Bülteni'ndeki yerini aldı.

Mars'ın iç yapısı anlaşılmaya çalışılıyor

Gezegenin kabuğuna, mantosuna ve çekirdeğine odaklanan üç farklı makale yayınlandı

İngiltere'de 4 milyar 600 milyon yıllık göktaşı bulundu

İngiltere'de bulunan 5 metre uzunluğundaki asteroit parçasının. 4,6 milyar yaşında olduğu saptandı ve Güneş Sistemi'nin oluşumu esnasında meydana geldiği iddia edildi.

İlk kez Güneş Sistemi dışında Ay'a sahip gezegen keşfedildi

Güneş Sistemimizin dışındaki bir gezegenin etrafında Dünya'nın Ay'ına benzer uydu olduğu keşfedildi. Gözlemler, genç yıldız sistemlerinde uyduların ve gezegenlerin nasıl oluştuğuna yeni bir ışık...

Jeff Bezos uzaya çıktı

Milyarder iş insanının uzay yolculuğu gerçekleşti. ABD'li e-ticaret devi Amazon’un kurucusu Jeff Bezos, şirketi Blue Origin’in geliştirdiği uzay aracıyla uzaya seyahat etti.